top of page
  • Jakub Šafránek

O co by přišli, kdybyste prezentaci poslali e-mailem?


Pokud jsou prezentace o emocích, o vztahu mezi řečníkem a publikem, o příbězích a interakci... pak si můžete udělat jednoduchý test vaší další prezentace.

Zeptejte se sami sebe o co by účastníci prezentace přišli, pokud byste jim kompletní prezentaci zaslali emailem?

Pokud přijdou o:

  • zajímavé příběhy

  • skvělou atmosféru

  • upřímnost

  • otevřenost

  • lidský přístup

  • interakci

  • kontrasty

  • ochotu

... pak prezentaci zachovejte. Pokud přijdou o:

  • fakta

  • všeobecně známé informace

  • klišé ("sociální sítě mění náš svět")

  • prázdné fráze ("musíme diverzifikovat naši integrovanou strategii na maximalizaci lidského potenciálu našich klíčových talentů")

  • vše, co stačí přečíst v emailu (oznámení, memo, ...)

... pak prezentaci zrušte. Dvě zásadní otázky pro vás:

Máte odvahu zrušit ty zbytečné prezentace?

Máte odvahu začít prezentovat tak, že bez vás to ztratí veškeré kouzlo?

68 views0 comments

Recent Posts

See All

Prezentace jsou jako Vánoce

Někdo na Vánoce hází nálepku "komerční" nebo "materialistické". Velká škoda, Vánoce jsou přeci takové, jaké si je uděláme. Může to být...

bottom of page