top of page

O co by přišli, kdybyste prezentaci poslali e-mailem?

  • Jakub Šafránek
  • Jan 4, 2018
  • 1 min read

Pokud jsou prezentace o emocích, o vztahu mezi řečníkem a publikem, o příbězích a interakci... pak si můžete udělat jednoduchý test vaší další prezentace.

Zeptejte se sami sebe o co by účastníci prezentace přišli, pokud byste jim kompletní prezentaci zaslali emailem?

Pokud přijdou o:

  • zajímavé příběhy

  • skvělou atmosféru

  • upřímnost

  • otevřenost

  • lidský přístup

  • interakci

  • kontrasty

  • ochotu

... pak prezentaci zachovejte. Pokud přijdou o:

  • fakta

  • všeobecně známé informace

  • klišé ("sociální sítě mění náš svět")

  • prázdné fráze ("musíme diverzifikovat naši integrovanou strategii na maximalizaci lidského potenciálu našich klíčových talentů")

  • vše, co stačí přečíst v emailu (oznámení, memo, ...)

... pak prezentaci zrušte. Dvě zásadní otázky pro vás:

Máte odvahu zrušit ty zbytečné prezentace?

Máte odvahu začít prezentovat tak, že bez vás to ztratí veškeré kouzlo?

Recent Posts

See All
Prezentace jsou jako Vánoce

Někdo na Vánoce hází nálepku "komerční" nebo "materialistické". Velká škoda, Vánoce jsou přeci takové, jaké si je uděláme. Může to být...

 
 
 

Comments


Propojme se na sociálních sítích:

  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon

© 2023 Šťavnaté slajdy

bottom of page