Pokud jsou prezentace o emocích, o vztahu mezi řečníkem a publikem, o příbězích a interakci... pak si můžete udělat jednoduchý test vaší další prezentace.
Zeptejte se sami sebe o co by účastníci prezentace přišli, pokud byste jim kompletní prezentaci zaslali emailem?
Pokud přijdou o:
zajímavé příběhy
skvělou atmosféru
upřímnost
otevřenost
lidský přístup
interakci
kontrasty
ochotu
... pak prezentaci zachovejte. Pokud přijdou o:
fakta
všeobecně známé informace
klišé ("sociální sítě mění náš svět")
prázdné fráze ("musíme diverzifikovat naši integrovanou strategii na maximalizaci lidského potenciálu našich klíčových talentů")
vše, co stačí přečíst v emailu (oznámení, memo, ...)
... pak prezentaci zrušte. Dvě zásadní otázky pro vás:
Máte odvahu zrušit ty zbytečné prezentace?
Máte odvahu začít prezentovat tak, že bez vás to ztratí veškeré kouzlo?