top of page
  • Jakub Šafránek

Proč byste neměli nechat vaši asistentku ani reklamku připravovat vaše slajdy


Jsou tři dobré důvody proč byste neměli nechat připravovat vaši další prezentaci vaší asistentku nebo reklamku. Ten první hlavní důvod (a dva další):

Nejsou profesionálové na design prezentace.

Přiznejte si jednoduchý fakt - vaše asistentka ani vaše reklamka nejsou profesionálové v oboru prezentací. Mohou být skvělými designéry, mohou skvěle vytvářet billboardy, reklamní materiály, loga, animace a grafiku, mohou být skvělými v přípravě excelovských tabulek a dalších věcí, ale nevyznají se v tom jak udělat prezentaci, která zaujme publikum, neví jak vytvářet slajdy, které budou srozumitelné a nebudou obsahovat pouze prázdné fráze.

Nepomohou vám s předáním vašich informací.

Potřebujete někoho, kdo vám porozumí a z vašich myšlenek udělá prezentaci, která bude odrážet nejen design vaší firmy (to by zvládla reklamka), ale někoho, kdo udělá prezentaci, která bude zároveň odrážet vás a budete pak prezentovat něco, za čím opravdu stojíte. Prezentace mít kus vás, kus vašeho charakteru, vkusu a dynamiku, která vám vyhovuje.

Potřebujete pomoci se samotným výstupem.

Slajdy jsou jedna věc, výstup a prezentování druhá. Můžete mít skvělé slajdy, ale pokud neumíte mluvit, budete koktat, otáčet se k publiku zády a nebudete vědět jak mluvit tak, aby vás ostatní poslouchali, tak nejspíše bude vaše prezentace katastrofa. V tomhle vám firma zaměřená na prezentace pomůže - protože prezentace nejsou slajdy, ale jste to vy.

Chcete pomoci s vaší další prezentací? Dejte nám vědět. Nechte to na profesionálech.

143 views0 comments

Recent Posts

See All

Prezentace jsou jako Vánoce

Někdo na Vánoce hází nálepku "komerční" nebo "materialistické". Velká škoda, Vánoce jsou přeci takové, jaké si je uděláme. Může to být krásný čas s rodinou a přáteli v pohodové atmosféře, při kterém s

Když si vezmete na prezentaci jiné ponožky

Dneska se dívám na nohy a koukám, že mám úplně jiné ponožky. Na první pohled vypadají stejně, ale každá je vlastně úplně jiná. Člověk má důležitou prezentaci, schůzku nebo workshop a tohle ho může roz

bottom of page