top of page
  • Jakub Šafránek

Tři otázky pro vaši další prezentaci


Proč vás pozvali mluvit?

Každá organizace, firma nebo skupina má nějaký důvod proč vás pozvali. Mají nějaká očekávání, mají typicky své cíle. Zeptejte se jich na to jak by vypadala prezentace, kdyby byla úspěšná. Určitě vám rádi popíšou znaky toho jak by vaše prezentace měla vypadat. Zde rozhodně platí, že dvakrát měř, jednou řež.

Jaké je jádro vaší prezentace?

Jinými slovy - pokud by si měli zapamatovat jen jednu věc - co by to bylo? Jádro prezentace určuje téma celé prezentace, podle něj snadno poznáte co má v prezentaci zůstat a co raději vynechat a zároveň vám pomůže si vyjasnit myšlenky. Pokud vám pak čas zkrátí o polovinu, vždy snadno prezentaci upravíte na místě podle jádra. Nemít jádro znamená nemít jasno.

Co mají po prezentaci udělat?

Každá prezentace má mít svůj cíl, ale daleko zajímavější je mít jasno v tom co mají vaši účastníci udělat po prezentaci. Nejnudnější prezentace je informativní - tj. že jim chcete jen něco říct. Těchto prezentací se vyhýbejte jako čert kříži. V optimálním případě má prezentace vést k nějaké akci a změně - jaké?

Jaké jsou vaše otázky pro další prezentaci? Dejte vědět do komentářů!

143 views0 comments

Recent Posts

See All

Dejte svým posluchačům něco extra

Všichni milujeme něco zdarma. Proto existuje jednoduchý způsob jak zlepšit úspěch vaší prezentace či workshopu - připravte, vyrobte nebo kupte pro účasníky nějaký dárek. Tady je pár tipů: Rozdejte úča

bottom of page